fredag 13. mars 2015

Kvistgjerde nesten klart

Har hatt en lang dag i hagen med gjerdefiksing. Startet mens det fortsatt var frost ute.



Janni flettet gjerde og jeg felte trær.


Dogsa var selvfølgelig med.


Etter noen timer var gjerdet begynt å ligne på noe. Vi er ute etter et gjerde som er enkelt å lage, med en litt rustikk følelse, billig og som holder i noen år. Det viktigste med gjerdet er at man skal kunne sitte og slappe av/bli helt oppslukt i hagearbeid uten at hundene kan havne ned på veien eller finne på noe annet skummelt. Jeg tror dette gjerdet skal klare den biten. Veldig fornøyd med utseendet, faktisk. :-) Det skal bli litt høyere og muligens litt tettere. Kanskje det blir plantet noe som kan vokse oppetter det også? Mange muligheter!

Shirika syntes det var fryktelig hardt arbeid. :-)

4 kommentarer:

  1. Så innmari koselig ut😊 Flott gjerde😊

    SvarSlett
  2. Så vakkert gjerde, noe sånt kunne jeg tenkt meg selv :) Føler jeg savner de Värmländska skogene!!

    SvarSlett
  3. Takk, fornøyd med hvordan det ble seendes ut!
    Jeg liker meg utrolig godt her i skogen, så forstår du savner dem.

    SvarSlett