torsdag 19. mars 2015

Hage og gjemte skatter

I dag har vi nesten kommet i land med gjerdet vårt. Ikke mye igjen på andre siden av huset.
Her kan man se Janni slå ned gjerdestolpene med påleslegga. Han er bare for skjønn! Den påleslegga er det beste kjøpet hittil i huset! Går veldig mye fortere enn å slå ned med slegge. Blir seendes penere ut også!


Min jobb er materialesamling og trefelling. Mente jeg hadde funnet meg et fint nytt sted i skogen vår til å få litt mer kvister. Ser meg litt rundt og der ser jeg noe merkelige metalldeler som stikker opp. Plutselig innser jeg at det er en gammel vannpumpe! Og jaggu - den virker til og med! Så fantastisk kult. Nå må hagen utvides, pumpa få litt flikking på utseendet og så har vi et virkelig flott smykke til hagen vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar